Kundnöjdhet

Kundnöjdhet prioriteras på Colorama Norrköping

Colorama ligger bland toppföretag på Daymakerindexlistan för det bästa kundmötet bland 103 butikskedjor över 15 branscher. Colorama Norrköping har tagit kundmötet på allvar gjort ytterligare investeringar i arbetet med kundnöjdheten.

Kundnöjdhet tagen på allvar

Colorama Norrköping satsar aktivt på kundmötet i alla kanaler. Företaget arbetar med ständiga förbättringar och tar vara kundernas feedback kontinuerligt, både för yrkes- och konsumentbutiken. Kunderna får möjlighet att berätta vad de tycker om sitt besök varje gång de är på väg ut ur butiken. För Colorama Norrköping är det viktigt att veta varför våra kunder är nöjda eller missnöjda.

Kundernas åsikter fångas upp och resultaten analyseras veckovis. Varje vecka arbetar våra ledare aktivt med säljarna om vad som behöver förbättras för kommande vecka. Ledarnas arbete är en anledning till stolthet och en bekräftelse på att deras arbete skapar skillnad. Vi ser resultat vecka för vecka, året om. Därför vill vi passa på att tacka alla våra kunder som tar sig tiden att hjälpa oss i vårt ständiga förbättringsarbete.

Kundnöjdhet är en del av kvalitetsarbetet

Kundbeteendet har förändrats med digitaliseringen och därför har Colorama Norrköping investerat ytterligare i att utveckla butikskanalen. Den viktigaste kanalen är mötet med kunden i butiken. Kundnöjdheten är en del företagets kvalitetsmål i ISO 9001.

Kundfokus är något som genomsyrar hela Colorama Norrköping, där den personliga servicen är i fokus. Vi arbetar ständigt med att ge den bästa serviceupplevelsen till våra kunder. De duktiga säljarna på Colorama Norrköping är kunniga och lyssnar aktivt på kunderna. För alla medarbetare på Colorama Norrköping är resultatet i Daymakersindexen ett kvitto på att vårt långsiktiga och hårda arbete gör skillnad.